Dagens tips




Idag tänkte jag tipsa er om 2 bra/roliga appar till iphones.


INSTAGRAM

 
är en rolig app för de som gillar bilder. På instagram så kan man följa folk som man känner eller någon helt random. Man kan lägga upp bilder och se på andras bilder. Men man behöver ju inte lägga upp bilder, man kan ju anars bara kolla på andras bilder. Om ni vill följa mig på instagram så heter jag matildaolssson där.


BIG DAY LITE

är en bra och smidig app om man vill ha reda på t.ex hur många dagar det är kvar tills man fyller år, någon resa eller vad som helst. Man skriver bara in vilket datum och år som man t.ex fyller år och sen så räknar den ner och man ser exakt hur många dagar det är kvar tills man då fyller år. Man kan också välja en bild som man vill ha som passar in till det man längtar efter.

 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagens tips




Idag tänkte jag tipsa er om 2 bra/roliga appar till iphones.


INSTAGRAM

 
är en rolig app för de som gillar bilder. På instagram så kan man följa folk som man känner eller någon helt random. Man kan lägga upp bilder och se på andras bilder. Men man behöver ju inte lägga upp bilder, man kan ju anars bara kolla på andras bilder. Om ni vill följa mig på instagram så heter jag matildaolssson där.


BIG DAY LITE

är en bra och smidig app om man vill ha reda på t.ex hur många dagar det är kvar tills man fyller år, någon resa eller vad som helst. Man skriver bara in vilket datum och år som man t.ex fyller år och sen så räknar den ner och man ser exakt hur många dagar det är kvar tills man då fyller år. Man kan också välja en bild som man vill ha som passar in till det man längtar efter.

 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback