Gårdagen och dagen

Hejsan!

Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen. Den började med att jag åkte till Juni och precis när jag kom dit så ringde Vendela och frågade om vi ville gå ner till sjön och bada. Det ville vi ju såklart eftersom det var så varmt ute. När vi kom fram till stranden så doppade vi oss och sen så hoppade vi från ett litet berg. När vi kom hem så hoppade vi studsmatta. Sen tog vi lite bildet och så. Vi sov också över hos Juni.

På morgonen så väckte Vendela mig och Juni runt tio eftersom Vendela skulle åka till Gotland vid ett. När Vendela hade åkt hem så fixade Juni och jag med min design och så. Vi var ute lite och hoppade studsmatta ibland också. Sen runt halv sex så kom min pappa och hämtade mig för att vi skulle äta middag.
- Bilder får ni se senare, det går inte att ladda upp nu.
Kyss..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Gårdagen och dagen

Hejsan!

Nu tänkte jag berätta lite om gårdagen. Den började med att jag åkte till Juni och precis när jag kom dit så ringde Vendela och frågade om vi ville gå ner till sjön och bada. Det ville vi ju såklart eftersom det var så varmt ute. När vi kom fram till stranden så doppade vi oss och sen så hoppade vi från ett litet berg. När vi kom hem så hoppade vi studsmatta. Sen tog vi lite bildet och så. Vi sov också över hos Juni.

På morgonen så väckte Vendela mig och Juni runt tio eftersom Vendela skulle åka till Gotland vid ett. När Vendela hade åkt hem så fixade Juni och jag med min design och så. Vi var ute lite och hoppade studsmatta ibland också. Sen runt halv sex så kom min pappa och hämtade mig för att vi skulle äta middag.
- Bilder får ni se senare, det går inte att ladda upp nu.
Kyss..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback