Jobb=Pengar

Hejsan!

Idag efter vi hade åkt och köpt det där i Farsta så åkte vi hem och åt lunch. Sen så hjälpte jag pappa med att skruva fast några list grejsemojser. Jag har liksom kommit på att om jag hjälper till hemma med att t.ex städa och sånt så får jag ju pengar. Så jobb=pengar och pengar=shopping! Haha smart cheeey här ;) Men jag tänker att spara det till Frankrike och Florida som jag ska till. Iaf så lägger jag upp lite senare vad jag köpte i Farsta. Vid typ 9 ikväll så ska vi åka och hämta min syrra på T-centralen, för att hon har varit i Göteborg i några dagar. Ska bli kul att slippa vara ensamt barn här hemma. Men min andra syrra är på Malta nu så henne saknar jag jätte mycket!
Kramar..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Jobb=Pengar

Hejsan!

Idag efter vi hade åkt och köpt det där i Farsta så åkte vi hem och åt lunch. Sen så hjälpte jag pappa med att skruva fast några list grejsemojser. Jag har liksom kommit på att om jag hjälper till hemma med att t.ex städa och sånt så får jag ju pengar. Så jobb=pengar och pengar=shopping! Haha smart cheeey här ;) Men jag tänker att spara det till Frankrike och Florida som jag ska till. Iaf så lägger jag upp lite senare vad jag köpte i Farsta. Vid typ 9 ikväll så ska vi åka och hämta min syrra på T-centralen, för att hon har varit i Göteborg i några dagar. Ska bli kul att slippa vara ensamt barn här hemma. Men min andra syrra är på Malta nu så henne saknar jag jätte mycket!
Kramar..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback