Ny blogg

Hej!

Jag heter Matilda Olsson och är född år 2000, mer kan ni läsa om mig i menyn.
Jag har haft några bloggar innan den här men nu tänker jag sätta igång på riktigt. Iallafall min design är inte riktigt klar men vad tycker ni en så länge? Det är förresten Juni Carlstoft som har hjälpt mig med den. Läs hennes blogg http://junicarlstoft.blogg.se/ , den är grym! Hinner inte skriva om dagen nu för jag ska kolla på film. Men kanske skriver om den ikväll eller imorgon. Bjuder iallafall på en bild från igår.
Kyss..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Ny blogg

Hej!

Jag heter Matilda Olsson och är född år 2000, mer kan ni läsa om mig i menyn.
Jag har haft några bloggar innan den här men nu tänker jag sätta igång på riktigt. Iallafall min design är inte riktigt klar men vad tycker ni en så länge? Det är förresten Juni Carlstoft som har hjälpt mig med den. Läs hennes blogg http://junicarlstoft.blogg.se/ , den är grym! Hinner inte skriva om dagen nu för jag ska kolla på film. Men kanske skriver om den ikväll eller imorgon. Bjuder iallafall på en bild från igår.
Kyss..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback