Dagen

Hejsan! Efter skolan åkte jag till Felicia idag igen. Eller jag åkte inte hem till henne utan till skolan som hon går på. De skulle gå på någon tipsrunda, så jag följde med den sista biten. När hon slutade så gick vi hem till henne och åt mellis och kollade på hennes dator. Vid kavrt över fyra åkte jag med och kollade på hennes dans. När den var slut så gick vi till centrum och köpte chialatte som vi drack på vägen hem. Direk när jag kom hem så bytte jag om och som jag sa innan så åkte jag på ett afro pass. Det var ganska jobbigt men ändå kul! Det var slut klockan halv åtta. Sen jag har kommit hem så har jag ätit middag och kollat lite på datorn. Nu tänkte jag hoppa in i dushen eftersom jag har tränat. Puss!
- 2 bilder ifrån skolan idag 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Dagen

Hejsan! Efter skolan åkte jag till Felicia idag igen. Eller jag åkte inte hem till henne utan till skolan som hon går på. De skulle gå på någon tipsrunda, så jag följde med den sista biten. När hon slutade så gick vi hem till henne och åt mellis och kollade på hennes dator. Vid kavrt över fyra åkte jag med och kollade på hennes dans. När den var slut så gick vi till centrum och köpte chialatte som vi drack på vägen hem. Direk när jag kom hem så bytte jag om och som jag sa innan så åkte jag på ett afro pass. Det var ganska jobbigt men ändå kul! Det var slut klockan halv åtta. Sen jag har kommit hem så har jag ätit middag och kollat lite på datorn. Nu tänkte jag hoppa in i dushen eftersom jag har tränat. Puss!
- 2 bilder ifrån skolan idag 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback