•Dålig uppdatering•Dagen•

Hej!
Idag så har det blivit en väldigt dålig uppdatering, JAG VET... Men har haft fullt upp. Ibland måste man ju bara få slappna av lite. Har jag rätt eller? Men efter skolan så var jag med Julia. Vi åkte hem till henne och åt mellis. Sen i 3 timmar så har vi hållit på med att göra en liten rolig film. Den kommer ni få se sen, men just nu så funkar det inte. Förhoppningsvis så kan jag ladda upp den ikväll, men annars om någon dag. Iaf så är jag hemma nu och väntar på att min mormor och morfar ska komma hit. De har varit borta i 6 veckor nu, så det blir kul att träffa dom igen. Vi hörs sen!
- En het bild på Julia (från videon) xD


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

•Dålig uppdatering•Dagen•

Hej!
Idag så har det blivit en väldigt dålig uppdatering, JAG VET... Men har haft fullt upp. Ibland måste man ju bara få slappna av lite. Har jag rätt eller? Men efter skolan så var jag med Julia. Vi åkte hem till henne och åt mellis. Sen i 3 timmar så har vi hållit på med att göra en liten rolig film. Den kommer ni få se sen, men just nu så funkar det inte. Förhoppningsvis så kan jag ladda upp den ikväll, men annars om någon dag. Iaf så är jag hemma nu och väntar på att min mormor och morfar ska komma hit. De har varit borta i 6 veckor nu, så det blir kul att träffa dom igen. Vi hörs sen!
- En het bild på Julia (från videon) xD


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback