Designen är klar!

Hej! Designen är klar nu. Om det inte är något litet att fixa. Men jag tycker att den blev jätte fin! Vi gjorde några skyltar som jag sa också. De kommer ni att se när jag bloggar. En av dom kanske ni redan har sätt och det är dagens outfit skylten. Juste en grej som ska göras är en design by... skylt. Där kommer det stå att det är gjort både av mig och Vendela eftersom vi båda har gjort designen. Vad tycker ni om den nya designen?
 
Nu ska mina kusiner och deras familj komma hem till oss och äta. Så det blir kul! Uppdatering kommer då senare. Puss! (Det är för segt för att ladda upp någon bild)...
 
 

Kommentarer
Från: behöver inte du veta haha

den var fin men passade inte dej så bra , sorry kram

2012-10-21 @ 18:28:22
Från: Amanda

Den är jättefin! Gillar att din hamptons tröja passar in i USA temat haha:D och USA temat kunde inte passa dig bättre tycker jag!:D puss

Svar: Åh, tack! Det tycker jag med :)
None None

2012-10-21 @ 23:32:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Designen är klar!

Hej! Designen är klar nu. Om det inte är något litet att fixa. Men jag tycker att den blev jätte fin! Vi gjorde några skyltar som jag sa också. De kommer ni att se när jag bloggar. En av dom kanske ni redan har sätt och det är dagens outfit skylten. Juste en grej som ska göras är en design by... skylt. Där kommer det stå att det är gjort både av mig och Vendela eftersom vi båda har gjort designen. Vad tycker ni om den nya designen?
 
Nu ska mina kusiner och deras familj komma hem till oss och äta. Så det blir kul! Uppdatering kommer då senare. Puss! (Det är för segt för att ladda upp någon bild)...
 
 

Kommentarer
Från: behöver inte du veta haha

den var fin men passade inte dej så bra , sorry kram

2012-10-21 @ 18:28:22
Från: Amanda

Den är jättefin! Gillar att din hamptons tröja passar in i USA temat haha:D och USA temat kunde inte passa dig bättre tycker jag!:D puss

Svar: Åh, tack! Det tycker jag med :)
None None

2012-10-21 @ 23:32:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback