En jätte söt kattunge

Hej!
Jag åkte till Emelie efter att jag hade vart i Farsta centrum. Hon hade åkt och köpt en ny kattunge bara några timmar innan jag kom. Den är hur söt som helst! Fast vi har haft det ganska tufft med att ta hand om den. För när vi skulle fixa mat så lämnade vi den ensam i Emelies rum, (den får bara vara där de första 24 timmarna) och då började den gnälla för att den var rädd. Så vi fick springa upp igen och sätta den innanför Emelies kofta. Men den gnällde då också, så vi testade med att sätta den i koppel nere i vardagsrummet. Men ja den gnällde då också. (Emelie har en annan katt som den är rädd för så det är därför allt var så komplicerat). Tillslut fixade vi det med katten på bordet medans vi åt. Kanske inte det vanligaste och det bästa man kunde göra men nu fick det bli så. Annars är den jätte snäll och gullig! Nu ligger den och sover bredvid oss. Juste den har inget namn ännu men den ska troligtvis heta Cream. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

En jätte söt kattunge

Hej!
Jag åkte till Emelie efter att jag hade vart i Farsta centrum. Hon hade åkt och köpt en ny kattunge bara några timmar innan jag kom. Den är hur söt som helst! Fast vi har haft det ganska tufft med att ta hand om den. För när vi skulle fixa mat så lämnade vi den ensam i Emelies rum, (den får bara vara där de första 24 timmarna) och då började den gnälla för att den var rädd. Så vi fick springa upp igen och sätta den innanför Emelies kofta. Men den gnällde då också, så vi testade med att sätta den i koppel nere i vardagsrummet. Men ja den gnällde då också. (Emelie har en annan katt som den är rädd för så det är därför allt var så komplicerat). Tillslut fixade vi det med katten på bordet medans vi åt. Kanske inte det vanligaste och det bästa man kunde göra men nu fick det bli så. Annars är den jätte snäll och gullig! Nu ligger den och sover bredvid oss. Juste den har inget namn ännu men den ska troligtvis heta Cream. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback