Felicia

Tjena! Efter skolan åkte jag till min kusin Felicia. Vänta lite här... Varför ska jag kalla henne för kusin hela tiden? Hon är ju min kompis liksom. Fast ändå min kusin. Okej nu bestämmer jag mig, jag säger helt änkelt bara Felicia! Struntsamma vi har iaf bakat cupcakes. Vi gjorde rosa monster, de blev jätte söta hihi! Nu skulle vi bara blogga och sen ska vi ta några bilder. Vi hörs senare, puss!
- Jag vet att jag har lagt ut den här bilden typ 10000000 miljarder gånger, men jag behövde ta från arkivet för jag hade ingen annan på min kusins dator...

Kommentarer
Från: Anonym

Älskar bilden fast den är gammal, love you <3

2012-10-22 @ 20:36:10
Blogg: http://junicarlstoft.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Felicia

Tjena! Efter skolan åkte jag till min kusin Felicia. Vänta lite här... Varför ska jag kalla henne för kusin hela tiden? Hon är ju min kompis liksom. Fast ändå min kusin. Okej nu bestämmer jag mig, jag säger helt änkelt bara Felicia! Struntsamma vi har iaf bakat cupcakes. Vi gjorde rosa monster, de blev jätte söta hihi! Nu skulle vi bara blogga och sen ska vi ta några bilder. Vi hörs senare, puss!
- Jag vet att jag har lagt ut den här bilden typ 10000000 miljarder gånger, men jag behövde ta från arkivet för jag hade ingen annan på min kusins dator...

Kommentarer
Från: Anonym

Älskar bilden fast den är gammal, love you <3

2012-10-22 @ 20:36:10
Blogg: http://junicarlstoft.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback