FILÅT

Hej! Filåt för att jag inte har bloggat idag men jag har inte haft tid och ork. Jag och Julle åkte och träffade två kompisar. Men det var inte något specielt kul, vi bara kollade på tv liksom. Innan vi åkte dit så kollade vi på "fredag den 13", det var en skräckfilm fast den var mer äcklig en läskig. Nu är jag hemma och Julle har åkt hem. Jag tänkte bara vara hemma idag för att jag har sovt med kompisar varenda dag nu på lovet. 
 
Dagens utmaning som jag och Julle gjorde igår kommer upp så fort jag har laddat upp den på youtube/videofyme. (Det är lite segt att ladda upp just nu). Puss!

 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

FILÅT

Hej! Filåt för att jag inte har bloggat idag men jag har inte haft tid och ork. Jag och Julle åkte och träffade två kompisar. Men det var inte något specielt kul, vi bara kollade på tv liksom. Innan vi åkte dit så kollade vi på "fredag den 13", det var en skräckfilm fast den var mer äcklig en läskig. Nu är jag hemma och Julle har åkt hem. Jag tänkte bara vara hemma idag för att jag har sovt med kompisar varenda dag nu på lovet. 
 
Dagens utmaning som jag och Julle gjorde igår kommer upp så fort jag har laddat upp den på youtube/videofyme. (Det är lite segt att ladda upp just nu). Puss!

 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback