Hiss/Diss

Matilda hissar:
* Att det bara är 52 dagar kvar tills jag åker till Florida! Det ska bli så skönt att komma bort från snön som det säkert kommer att vara då och att gå runt och frysa. Istället åker jag till Florida där det kommer att vara ganska varmt, shopping, bad och mycket mer.
 
* Att det är höstlov om 2 dagar! Jag älskar verkligen lov. Man slipper skolan och kan vara med kompisarna och familjen hela tiden.
 
* Att det är julafton om bara 2 månader! Jag kommer at fira jul på ett anorlunda sätt iår. Jag kommer ju att vara i Usa då. Men det ska bli så mysigt med julkalender och i Usa alla som pyntar sina hus med hur mycket jul saker som helst.
 
Matilda dissar:
* Att det blir så mörkt! Jag verkligen hatar när det blir så mörkt på en gång vid den här tiden på året. Då känns det som om det blir kväll så fort man blinkar liksom...
 
* Att det kommer att bli slask! Nu när snart snön kommer så kommer det ju bli en massor av slask. För först ska det snöa, sen så blir det för varmt så snön smälter och blir slask, sen snöar det igen, sen blir det för varmt igen så att snön smälter och så håller det på hela tiden.. Jag hatar det!
 
* Allt med skolan! Jag orkar inte skolan just nu. Jag orkar inte med läxor, prov, gå upp på morgonen, att ha en lärare som inte förstår någonting och allt är bara jätte jobbigt. När man liksom kommer hem från skolan så vill man ju vara med en kompis en liten stund, sen så ska man hem och kanske äta och plugga, sen så vill man ju alltid kolla lite på tv med famljen men det hinner man inte för då ska man lägga sig för att orka gå upp nästa dag... Eller man hinner kolla på tv typ en sekund. (När jag säger "man" så menar jag "jag".)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Hiss/Diss

Matilda hissar:
* Att det bara är 52 dagar kvar tills jag åker till Florida! Det ska bli så skönt att komma bort från snön som det säkert kommer att vara då och att gå runt och frysa. Istället åker jag till Florida där det kommer att vara ganska varmt, shopping, bad och mycket mer.
 
* Att det är höstlov om 2 dagar! Jag älskar verkligen lov. Man slipper skolan och kan vara med kompisarna och familjen hela tiden.
 
* Att det är julafton om bara 2 månader! Jag kommer at fira jul på ett anorlunda sätt iår. Jag kommer ju att vara i Usa då. Men det ska bli så mysigt med julkalender och i Usa alla som pyntar sina hus med hur mycket jul saker som helst.
 
Matilda dissar:
* Att det blir så mörkt! Jag verkligen hatar när det blir så mörkt på en gång vid den här tiden på året. Då känns det som om det blir kväll så fort man blinkar liksom...
 
* Att det kommer att bli slask! Nu när snart snön kommer så kommer det ju bli en massor av slask. För först ska det snöa, sen så blir det för varmt så snön smälter och blir slask, sen snöar det igen, sen blir det för varmt igen så att snön smälter och så håller det på hela tiden.. Jag hatar det!
 
* Allt med skolan! Jag orkar inte skolan just nu. Jag orkar inte med läxor, prov, gå upp på morgonen, att ha en lärare som inte förstår någonting och allt är bara jätte jobbigt. När man liksom kommer hem från skolan så vill man ju vara med en kompis en liten stund, sen så ska man hem och kanske äta och plugga, sen så vill man ju alltid kolla lite på tv med famljen men det hinner man inte för då ska man lägga sig för att orka gå upp nästa dag... Eller man hinner kolla på tv typ en sekund. (När jag säger "man" så menar jag "jag".)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback