Lista

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - Min säng
Vem fick du senast sms av? - Mamma
Vem ska du träffa idag? - Ingen (det är kväll)
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem saknar du? - Axa (en hund)

VAD
Vad åt du senast? - Kladdkaka
Vad har du på dig just nu? - Jeans och en kofta
Vad hör du just nu? - Min familj som pratar i köket
Vad har du på fötterna? - Filt och strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Förskyld kanske?
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Skicka när du närmar dig.
Vad ska man göra för att imponera på dig? - vara sig själv och rolig
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - kolla film eller vara inne på datorn 
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Kolla på tv... Nä jag har ingen aning

VAR
Vart går din drömresa?- Jag vet inte? Usa fast där har jag ju redan varit och ska dit ;)
Var är din mobil? - På min mage
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Zara tror jag
Var handlar du mest? - Hollister/Gina
Var är din mamma just nu? - I köket

HAR
Har du några piercingar? Vart? - Öronen
Har du något stort ärr? - nä, tror jag inte har något
Har du varit kär på riktigt? - nej, tror inte det
Har du sagt jag älskar dig till någon?- ja
Har du allt du önskar dig? - nja

HUR
Hur är du i skolan? - helt okej
Hur många har du varit tillsammans med? - Vet inte? Det var mest på dagis ;)
Hur ser du ut? - Brunt hår, medellång, blåa ögon
Hur svarar du i telefonen? - Hej det är Matilda eller Hej
Hur ser folk dig tror du? - Ingen aning
Hur var du som person för två år sedan? - haha kommer inet ihåg
Hur var du som person för ett år sedan? - men...

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Jag vet inte, ibland
Är du singel? - Ja
Är du kort? - medellång
Är du åksjuk? - ja, fast kräks inte ofta
Är du helsvensk? - Ja
Är du allergisk mot något? - Nej
Är du bra i skolan? - sådär, okej

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - JAA
Skulle du vilja tatuera dig? - Nja
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - I naveln 
Skulle du kunna adoptera? - om jag inte kan få egna så ja kanske
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Nej
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Jag vet inte. Är ju inte så gammal ännu
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nej 
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - nej 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Lista

VEM
Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - Min säng
Vem fick du senast sms av? - Mamma
Vem ska du träffa idag? - Ingen (det är kväll)
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem saknar du? - Axa (en hund)

VAD
Vad åt du senast? - Kladdkaka
Vad har du på dig just nu? - Jeans och en kofta
Vad hör du just nu? - Min familj som pratar i köket
Vad har du på fötterna? - Filt och strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - Förskyld kanske?
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Skicka när du närmar dig.
Vad ska man göra för att imponera på dig? - vara sig själv och rolig
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - kolla film eller vara inne på datorn 
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Kolla på tv... Nä jag har ingen aning

VAR
Vart går din drömresa?- Jag vet inte? Usa fast där har jag ju redan varit och ska dit ;)
Var är din mobil? - På min mage
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Zara tror jag
Var handlar du mest? - Hollister/Gina
Var är din mamma just nu? - I köket

HAR
Har du några piercingar? Vart? - Öronen
Har du något stort ärr? - nä, tror jag inte har något
Har du varit kär på riktigt? - nej, tror inte det
Har du sagt jag älskar dig till någon?- ja
Har du allt du önskar dig? - nja

HUR
Hur är du i skolan? - helt okej
Hur många har du varit tillsammans med? - Vet inte? Det var mest på dagis ;)
Hur ser du ut? - Brunt hår, medellång, blåa ögon
Hur svarar du i telefonen? - Hej det är Matilda eller Hej
Hur ser folk dig tror du? - Ingen aning
Hur var du som person för två år sedan? - haha kommer inet ihåg
Hur var du som person för ett år sedan? - men...

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Jag vet inte, ibland
Är du singel? - Ja
Är du kort? - medellång
Är du åksjuk? - ja, fast kräks inte ofta
Är du helsvensk? - Ja
Är du allergisk mot något? - Nej
Är du bra i skolan? - sådär, okej

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - JAA
Skulle du vilja tatuera dig? - Nja
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - I naveln 
Skulle du kunna adoptera? - om jag inte kan få egna så ja kanske
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Nej
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Jag vet inte. Är ju inte så gammal ännu
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - nej 
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - nej 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback