P.g.a den tråkiga bloggningen

Hejsan! Jag tänkte berätta om varför jag har bloggat så tråkigt på sistonde. Det är p.g.a att på min dator så funkar inte internettet, min ena syrras dator har varit upptagen av henne, min andra syrras dator är skit seg, våran dator tv orkar jag inte blogga ifrån och ipaden osv är ju typ lika dant som att blogga från mobilen. Fast pappa har ju jobb dator också men där har jag ju inga bilder. Så det är därför jag inte har bloggat. Men idag efter skolan så åkte jag och Moa buss hem, men när vi gick av bussen så såg vi Lucas och han skulle ner till ip och träffa Erik. Så då tog vi bussen dit och var där. Moa åkte hem vid 4 för att hon ska till Turkiet imorgon, men jag åkte hem vid kavrt över 5 ungefär. På ip så spelade vi fotboll och bara larvade oss, haha! Iaf så snart får ni ett litet this or that inlägg. Puss!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

P.g.a den tråkiga bloggningen

Hejsan! Jag tänkte berätta om varför jag har bloggat så tråkigt på sistonde. Det är p.g.a att på min dator så funkar inte internettet, min ena syrras dator har varit upptagen av henne, min andra syrras dator är skit seg, våran dator tv orkar jag inte blogga ifrån och ipaden osv är ju typ lika dant som att blogga från mobilen. Fast pappa har ju jobb dator också men där har jag ju inga bilder. Så det är därför jag inte har bloggat. Men idag efter skolan så åkte jag och Moa buss hem, men när vi gick av bussen så såg vi Lucas och han skulle ner till ip och träffa Erik. Så då tog vi bussen dit och var där. Moa åkte hem vid 4 för att hon ska till Turkiet imorgon, men jag åkte hem vid kavrt över 5 ungefär. På ip så spelade vi fotboll och bara larvade oss, haha! Iaf så snart får ni ett litet this or that inlägg. Puss!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback