Slagg hos Juni

Hejsan! Efter skolan idag så åkte jag hem med Julia. Vi gjorde en liten film, den är skit tråkig typ menmen. Den är iaf inte klar. Vid fem tog jag bussen till centrum och väntade där i hen halv timme på Juni. Men hennes buss tog typ någon annan väg så att det tog längre tid. Men vi tog bussen hem till Juni. Nu så har vi tagit lite kort med hennes dator då, men vi sak också ta kort med hennes kamera snart. Som ni ser på överskriften så ska jah sova här idag. Jag bloggar mer sen, puss! 

Kommentarer
Från: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Söt bild :D

2012-10-26 @ 19:48:00
Blogg: http://motdromhuset.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Slagg hos Juni

Hejsan! Efter skolan idag så åkte jag hem med Julia. Vi gjorde en liten film, den är skit tråkig typ menmen. Den är iaf inte klar. Vid fem tog jag bussen till centrum och väntade där i hen halv timme på Juni. Men hennes buss tog typ någon annan väg så att det tog längre tid. Men vi tog bussen hem till Juni. Nu så har vi tagit lite kort med hennes dator då, men vi sak också ta kort med hennes kamera snart. Som ni ser på överskriften så ska jah sova här idag. Jag bloggar mer sen, puss! 

Kommentarer
Från: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Söt bild :D

2012-10-26 @ 19:48:00
Blogg: http://motdromhuset.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback