Stog i cafeterian

Hej!
Jag sa ju förut att jag skulle "berätta sen" om vad jag och Felicia skulle göra. Så jag berättar det nu. Ja, hon kom och hämtade mig och då åkte vi till ip och stog i cafeterian där. Vi fick hålla på med kassan och knappa in saker. Det var faktiskt kul! Vi stog där från 3-6. När vi slutade så åkte vi hem till henne och träffade en av hennes kompisar. Vi gjorde inte så jätte mycket, men vi pratade och gjorde någon grejsemojs. Vid 9 kom pappa och hämtade mig och nu kollar jag på film.
- Från i somras (2012)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Stog i cafeterian

Hej!
Jag sa ju förut att jag skulle "berätta sen" om vad jag och Felicia skulle göra. Så jag berättar det nu. Ja, hon kom och hämtade mig och då åkte vi till ip och stog i cafeterian där. Vi fick hålla på med kassan och knappa in saker. Det var faktiskt kul! Vi stog där från 3-6. När vi slutade så åkte vi hem till henne och träffade en av hennes kompisar. Vi gjorde inte så jätte mycket, men vi pratade och gjorde någon grejsemojs. Vid 9 kom pappa och hämtade mig och nu kollar jag på film.
- Från i somras (2012)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback