Svar på tal - Tidsinställt

Sv: Ja, jag och min kusin Felicia gjorde dom. 
Sv: Tack sötis! Vad gullig du är :)
Sv: Hej! Jag har haft min iphone 4s i nästan ett år snart. Innan den hade jag en sony ericsson, coh innan dess hade jag någon jätte dålig nybörjar mobil som man inte ens kunde fota med haha. 
Min sony ericsson mobil (den är rosa om det inte syns) : (Min iphone vet ni ju redan hur den ser ut hehe ;))
Det är kul när ni kommenterar, så gör det mer! Som ni kanske märker så svarar jag bara på de kommentarer som jag tycker är det mest intressanta kommentarerna. Men kommentera iaf så ser ni om jag svarar efter ett tag. 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Svar på tal - Tidsinställt

Sv: Ja, jag och min kusin Felicia gjorde dom. 
Sv: Tack sötis! Vad gullig du är :)
Sv: Hej! Jag har haft min iphone 4s i nästan ett år snart. Innan den hade jag en sony ericsson, coh innan dess hade jag någon jätte dålig nybörjar mobil som man inte ens kunde fota med haha. 
Min sony ericsson mobil (den är rosa om det inte syns) : (Min iphone vet ni ju redan hur den ser ut hehe ;))
Det är kul när ni kommenterar, så gör det mer! Som ni kanske märker så svarar jag bara på de kommentarer som jag tycker är det mest intressanta kommentarerna. Men kommentera iaf så ser ni om jag svarar efter ett tag. 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback