Swefilmer.com

Tjenare! Jag tänkte berätta om vad jag och Felicia har gjort under kvällen. Vi har kollat på tv, ätit popcorn och annat gott, jag har sminkat henne, och lite andra saker. När jag sminkade henne så gjorde jag en lite mer komplicerad ögonskugga en vad jag brukar göra. Eller jag andvänder typ aldrig ögonskugga men ni kanske fattar vad jag menar.. Nu ligger vi i sängen och vi tänkte titta på någon film. Kommentera någon bra film som ni vet snälla, vi behöver tips ;) Vi kommer iaf titta på en sida som heter swefilmer.com där nästan alla filmer och serier finns att titta på helt gratis. Man behöver inte ens ladda ner den till datorn. Puss!
- Jag och Juni

Kommentarer
Från: selina

Min favorit film som finns på swefilmer.com är "WHITE CHICK"
Gjord 2004 , super bra rekommenderar den stort , ha det bäst!

Svar: Tack för tipset! :)
None None

2012-10-28 @ 09:03:49
Blogg: http://sillepower.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Swefilmer.com

Tjenare! Jag tänkte berätta om vad jag och Felicia har gjort under kvällen. Vi har kollat på tv, ätit popcorn och annat gott, jag har sminkat henne, och lite andra saker. När jag sminkade henne så gjorde jag en lite mer komplicerad ögonskugga en vad jag brukar göra. Eller jag andvänder typ aldrig ögonskugga men ni kanske fattar vad jag menar.. Nu ligger vi i sängen och vi tänkte titta på någon film. Kommentera någon bra film som ni vet snälla, vi behöver tips ;) Vi kommer iaf titta på en sida som heter swefilmer.com där nästan alla filmer och serier finns att titta på helt gratis. Man behöver inte ens ladda ner den till datorn. Puss!
- Jag och Juni

Kommentarer
Från: selina

Min favorit film som finns på swefilmer.com är "WHITE CHICK"
Gjord 2004 , super bra rekommenderar den stort , ha det bäst!

Svar: Tack för tipset! :)
None None

2012-10-28 @ 09:03:49
Blogg: http://sillepower.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback