Tänkte fixa ihop någon video

Hej! Efter skolan så var jag med Melinda och Erik, vi åkte hem till Erik och åt mellis och bara larvade oss. Klockan 5 åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort något typ. Men juste i skolan så hade vi ett matte prov och jag fick betyg A på det, jag fick 20/20 alltså. Jätte stolt! Jag som verkligen hatar matte och tycker att jag suger på det så. Jag byter lite samtalsämne, för det jag skulle säga var att jag ska fixa ihop någon liten video som ni kanske får se sen. Jag har liksom ingen aning om vad det ska vara för video men vi får se. Det var iaf det som det här inlägget skulle handla om igentligen. Puss!

Kommentarer
Från: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Söt bild :D

2012-10-25 @ 20:11:15
Blogg: http://motdromhuset.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Tänkte fixa ihop någon video

Hej! Efter skolan så var jag med Melinda och Erik, vi åkte hem till Erik och åt mellis och bara larvade oss. Klockan 5 åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort något typ. Men juste i skolan så hade vi ett matte prov och jag fick betyg A på det, jag fick 20/20 alltså. Jätte stolt! Jag som verkligen hatar matte och tycker att jag suger på det så. Jag byter lite samtalsämne, för det jag skulle säga var att jag ska fixa ihop någon liten video som ni kanske får se sen. Jag har liksom ingen aning om vad det ska vara för video men vi får se. Det var iaf det som det här inlägget skulle handla om igentligen. Puss!

Kommentarer
Från: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Söt bild :D

2012-10-25 @ 20:11:15
Blogg: http://motdromhuset.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback