Känns som om jag alltid döper "dagen" inlägg till dagen...?

Hej!
Det känns som om jag alltid döper "dagen" inlägg till dagen...? Tycker ni det? Eller står ni ut med det? Nu får det bli slutpratat om det. Så nu ska jag berätta om dagen. Idag så fyller ju min bästavän Moa år. Så på morgonen när vi skulle till skolan så gav jag henne en present eller två då men same shit. Efeter skolan så var jag med Julia. Vi åkte hem till mig och bakade cupcakes. Fast vi hade inte allt hemma så då åkte vi till affären och köpte det som behövdes. När vi hade bakat klart så satt vi mest och pratade. Vid 6 åkte Julia hem. Sen dess så har jag bara kollat på tv, suttit vid datorn och fixat lite. Iaf så kommer jag kanske att lägga upp cupcake receptet ikväll eller imorgon. Vad har ni gjort idag? ♥Puss♥
- Heta tycker jag ;)



Kommentarer
Från: Amanda

Så Söta<33

2012-09-05 @ 18:03:34
Från: Friidabjornhem

Snyggizar

2012-09-07 @ 20:58:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Känns som om jag alltid döper "dagen" inlägg till dagen...?

Hej!
Det känns som om jag alltid döper "dagen" inlägg till dagen...? Tycker ni det? Eller står ni ut med det? Nu får det bli slutpratat om det. Så nu ska jag berätta om dagen. Idag så fyller ju min bästavän Moa år. Så på morgonen när vi skulle till skolan så gav jag henne en present eller två då men same shit. Efeter skolan så var jag med Julia. Vi åkte hem till mig och bakade cupcakes. Fast vi hade inte allt hemma så då åkte vi till affären och köpte det som behövdes. När vi hade bakat klart så satt vi mest och pratade. Vid 6 åkte Julia hem. Sen dess så har jag bara kollat på tv, suttit vid datorn och fixat lite. Iaf så kommer jag kanske att lägga upp cupcake receptet ikväll eller imorgon. Vad har ni gjort idag? ♥Puss♥
- Heta tycker jag ;)



Kommentarer
Från: Amanda

Så Söta<33

2012-09-05 @ 18:03:34
Från: Friidabjornhem

Snyggizar

2012-09-07 @ 20:58:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback