Svar på tal

Anonym Om:
varför är det så lite kvar i den blåa flaskan om du köpte dom igår? =)

Sv: Jag vet inte riktigt... Några kanske hade testat den i affären? :)


Anonym Om:
Är de din system kamera ?<3

Sv: Nej, det är det inte. Det är min syrras. Men när vi inte är utomlands så är det mest jag som andvänder den. Så man kan säga att det är hela min familjs :)

Ebba Om:
Hej fin blogg och allt bra? :)

Sv: Tack! Ja allt är bara bra :)


Jag svarade bara på några av mina kommentarer. Men det var de här som var mest "frågande" frågorna, om ni förstår vad jag menar... 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Svar på tal

Anonym Om:
varför är det så lite kvar i den blåa flaskan om du köpte dom igår? =)

Sv: Jag vet inte riktigt... Några kanske hade testat den i affären? :)


Anonym Om:
Är de din system kamera ?<3

Sv: Nej, det är det inte. Det är min syrras. Men när vi inte är utomlands så är det mest jag som andvänder den. Så man kan säga att det är hela min familjs :)

Ebba Om:
Hej fin blogg och allt bra? :)

Sv: Tack! Ja allt är bara bra :)


Jag svarade bara på några av mina kommentarer. Men det var de här som var mest "frågande" frågorna, om ni förstår vad jag menar... 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback