Tips på app/sida på internet

 
GLOSBOKEN.SE
Jag tänkte tipsa er om en jätte bra app att träna sina glosor på. Den heter glosboken.se och finns även på datorn. Appen är gratis och det är också gratis att bli medlem. När man ska öva så måste man först antingen skapa en övning (det är lätt) eller om ens lärare har glosboken så kan man söka på lärarens andvändarnamn och därifrån öva på glosorna. Man kan också kopiera övningen från lärarens sida till din egen övning. Men din lärare måste förstås ha lagt in glosorna om du vill göra på det sättet. Annars är det bara att göra sin egen övning somsakt. Jag andvänder glosboken för att min lärare har det och det är så lätt att sitta och göra glosorna vart man än är. Juste man behöver inte bara sitta och skriva in rätta svaren när man övar. Man kan också köra memory, genomgångar osv... 
Ps.Om inte din lärare har glosboken så kan du ju alltid tipsa han/hon att skaffa det. 
 
 

Kommentarer
Från: Anonym

Bra tips

2012-10-01 @ 21:35:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Tips på app/sida på internet

 
GLOSBOKEN.SE
Jag tänkte tipsa er om en jätte bra app att träna sina glosor på. Den heter glosboken.se och finns även på datorn. Appen är gratis och det är också gratis att bli medlem. När man ska öva så måste man först antingen skapa en övning (det är lätt) eller om ens lärare har glosboken så kan man söka på lärarens andvändarnamn och därifrån öva på glosorna. Man kan också kopiera övningen från lärarens sida till din egen övning. Men din lärare måste förstås ha lagt in glosorna om du vill göra på det sättet. Annars är det bara att göra sin egen övning somsakt. Jag andvänder glosboken för att min lärare har det och det är så lätt att sitta och göra glosorna vart man än är. Juste man behöver inte bara sitta och skriva in rätta svaren när man övar. Man kan också köra memory, genomgångar osv... 
Ps.Om inte din lärare har glosboken så kan du ju alltid tipsa han/hon att skaffa det. 
 
 

Kommentarer
Från: Anonym

Bra tips

2012-10-01 @ 21:35:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback