#boyce avenue

Jag har hittat en jätte grym kille på youtube som äger på att sjunga. Han gör om låtar som antingen är snabba eller långsamma till hans egna liksom. Låtarna blir längre och sköna att lyssna på. Även fast att man har tröttnat på låtarna som han gör covers på så blir de som nya när hann gör om dem. Han äger verkligen! Jag har valt ut 3 låtar hann sjunger som jag tänkte att ni kanske ville lyssna på. Om ni gillar honom så har han gjort massor av låtar som han lägger ut på youtube. Det är bara att söka på boyce avenue så hittar ni hans låtar.
 
 
Tycker ni att boyce avenues låtar var bra?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

#boyce avenue

Jag har hittat en jätte grym kille på youtube som äger på att sjunga. Han gör om låtar som antingen är snabba eller långsamma till hans egna liksom. Låtarna blir längre och sköna att lyssna på. Även fast att man har tröttnat på låtarna som han gör covers på så blir de som nya när hann gör om dem. Han äger verkligen! Jag har valt ut 3 låtar hann sjunger som jag tänkte att ni kanske ville lyssna på. Om ni gillar honom så har han gjort massor av låtar som han lägger ut på youtube. Det är bara att söka på boyce avenue så hittar ni hans låtar.
 
 
Tycker ni att boyce avenues låtar var bra?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback