"Jobbar"

Hej! Idag är jag på min mammas jobb och leker med barnen. Jag orkade inte vara med kompisar idag. När jag kommer hem så ska jag göra ett ordentligt inlägg, jag har inte gjort det på ett tag nu känns det som. Men jag behöver några TIPS av er. VAD ska jag blogga om? Jag har nästan inga idéer. Vill ni läsa om tips, inspiration, mode, naglar, outfits? Ni får gärna komma med något önskeinlägg. Tack på förhand!
- jag hann inte ta någon bra bild innan någon kom in i rummet, usch denna var inte särskilt vacker...


Kommentarer
Från: Sara

Lägg ut tips, du kan lägga ut något nageltips eftersom att du har så fina naglar.. Det är också kul med outfits, inspiration, videos och allt du brukar skriva om.

2013-04-04 @ 07:47:18
Från: Sara

Lägg ut tips, du kan lägga ut något nageltips eftersom att du har så fina naglar.. Det är också kul med outfits, inspiration, videos och allt du brukar skriva om.

2013-04-04 @ 07:48:02
Från: Sara

Ojj, det blev dubbelt. Sorry!

2013-04-04 @ 07:48:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

"Jobbar"

Hej! Idag är jag på min mammas jobb och leker med barnen. Jag orkade inte vara med kompisar idag. När jag kommer hem så ska jag göra ett ordentligt inlägg, jag har inte gjort det på ett tag nu känns det som. Men jag behöver några TIPS av er. VAD ska jag blogga om? Jag har nästan inga idéer. Vill ni läsa om tips, inspiration, mode, naglar, outfits? Ni får gärna komma med något önskeinlägg. Tack på förhand!
- jag hann inte ta någon bra bild innan någon kom in i rummet, usch denna var inte särskilt vacker...


Kommentarer
Från: Sara

Lägg ut tips, du kan lägga ut något nageltips eftersom att du har så fina naglar.. Det är också kul med outfits, inspiration, videos och allt du brukar skriva om.

2013-04-04 @ 07:47:18
Från: Sara

Lägg ut tips, du kan lägga ut något nageltips eftersom att du har så fina naglar.. Det är också kul med outfits, inspiration, videos och allt du brukar skriva om.

2013-04-04 @ 07:48:02
Från: Sara

Ojj, det blev dubbelt. Sorry!

2013-04-04 @ 07:48:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback