Nagel tips - finare & starkare naglar

Jag fick ett önskemål om att jag skulle göra något nagel tips. Jag tänkte tipsa er om världens bästa nagellack.
 
Trind - Nail Repair natural
Är det nagellacket jag använder för att få finare och starkare naglar. Vem vill ha fula och skörda naglar? Jag tror att alla vill ha fina nagar. Efter bara en gång när man har använt nail repair nagellacket så ger det resutat. Helst ska man använda nagellacket varje dag i 2 veckor för att få fantastiska naglar, men jag brukar ta i några dagar så blir naglarna ändå fantastiska.
 
Nagellacket finns att köpa på Kicks för 129 kr. Jag tycker själv att det är värt priset.
Så ett stort tips inom nagelvård är Trind - Nail Repair natural.
Hoppas att ni gilade tipset!
 
Ofilade naglar↑

Kommentarer
Från: Claudia

Hej!, vilken fin blogg du har. Har tävling på bloggen (finn ett fel)♥ Man kan vinna ett länkning, var gärna med och sprid gärna denna tävling! :)

2013-04-09 @ 19:16:35
Blogg: http://clays.blo.gg
Från: Filippa Wallin

Underbara bilder!
sv: Men visst kan vi göra ett bloglovin' byte! Blev din 12:e följare! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram på dig!

2013-04-20 @ 09:04:44
Blogg: http://chippaz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Nagel tips - finare & starkare naglar

Jag fick ett önskemål om att jag skulle göra något nagel tips. Jag tänkte tipsa er om världens bästa nagellack.
 
Trind - Nail Repair natural
Är det nagellacket jag använder för att få finare och starkare naglar. Vem vill ha fula och skörda naglar? Jag tror att alla vill ha fina nagar. Efter bara en gång när man har använt nail repair nagellacket så ger det resutat. Helst ska man använda nagellacket varje dag i 2 veckor för att få fantastiska naglar, men jag brukar ta i några dagar så blir naglarna ändå fantastiska.
 
Nagellacket finns att köpa på Kicks för 129 kr. Jag tycker själv att det är värt priset.
Så ett stort tips inom nagelvård är Trind - Nail Repair natural.
Hoppas att ni gilade tipset!
 
Ofilade naglar↑

Kommentarer
Från: Claudia

Hej!, vilken fin blogg du har. Har tävling på bloggen (finn ett fel)♥ Man kan vinna ett länkning, var gärna med och sprid gärna denna tävling! :)

2013-04-09 @ 19:16:35
Blogg: http://clays.blo.gg
Från: Filippa Wallin

Underbara bilder!
sv: Men visst kan vi göra ett bloglovin' byte! Blev din 12:e följare! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram på dig!

2013-04-20 @ 09:04:44
Blogg: http://chippaz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback