Skidor

Hej! Idag har jag inte bloggat för att jag och min pappa har åkt skidor, slalom då. Det var jätte kul! På tisdag ska jag också åka skidor med skolan och på sport lovet ska jag och min pappa kanske också åka bort i några dagar. Nu tittar jag på tv och ska kanske duscha eller något snart. Men iallafall inläggen är tråkiga just nu eftersom jag bara skriver om dagen. Men jag har inte tid att fixa så många roliga inlägg. Om ni har något önskemål om inlägg så kan ni kommentera vad ni vill läsa eller se så fixar jag det. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Skidor

Hej! Idag har jag inte bloggat för att jag och min pappa har åkt skidor, slalom då. Det var jätte kul! På tisdag ska jag också åka skidor med skolan och på sport lovet ska jag och min pappa kanske också åka bort i några dagar. Nu tittar jag på tv och ska kanske duscha eller något snart. Men iallafall inläggen är tråkiga just nu eftersom jag bara skriver om dagen. Men jag har inte tid att fixa så många roliga inlägg. Om ni har något önskemål om inlägg så kan ni kommentera vad ni vill läsa eller se så fixar jag det. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback