Emelie

Hejhej! Emelie B sov här i natt och vi hade det väldigt skoj! Bl.a. städade hon mitt rum :) haha det behövdes. Vi kommande på film och gjorde annat också. Hon åkte nyss hem och idag vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Antingen träffa en kompis eller fixa i mitt rum och bara ta det lugnt. Jag kanske gör både och. Föresten så tänkte jag bara säga förlåt för att jag inte uppdaterar bra. Jag måste nog ta det lite lugnt med bloggningen ett tag nu innan jag kommer på bra inlägg. När jag inte sitter vid datorn och ska mobil blogga så kan det vara svårt att komma på vad jag ska skriva om. Då går det nästan bara att skriva om dagen eller dagens outfit. Men nu kan jag inte skriva mer, puss!
- Fina Emelie!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Emelie

Hejhej! Emelie B sov här i natt och vi hade det väldigt skoj! Bl.a. städade hon mitt rum :) haha det behövdes. Vi kommande på film och gjorde annat också. Hon åkte nyss hem och idag vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Antingen träffa en kompis eller fixa i mitt rum och bara ta det lugnt. Jag kanske gör både och. Föresten så tänkte jag bara säga förlåt för att jag inte uppdaterar bra. Jag måste nog ta det lite lugnt med bloggningen ett tag nu innan jag kommer på bra inlägg. När jag inte sitter vid datorn och ska mobil blogga så kan det vara svårt att komma på vad jag ska skriva om. Då går det nästan bara att skriva om dagen eller dagens outfit. Men nu kan jag inte skriva mer, puss!
- Fina Emelie!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback