En dröm som har gått i uppfyllelse!

Hej! Det är inte så bra uppdatering här på bloggen när jag är borta förutom de tidsinställda inläggen som kommer upp varanan dag. Men jag hinner inte skriva om allt vi gör, igår så gjorde vi iaf något som jag alltid har velat göra.  
Vi badade med delfiner↓ 
På bilderna ser jag ut som en 6:åring, men det var så himla kul så jag var helt i min egna lilla värld. Jag vill helt klart göra det igen. Det dåliga är bara att det är så dyrt...
 
Sen när jag är hemma igen kommer ni nog att få se massor av bilder ifrån hela resan. Då kan ni se vad vi har haft för oss. Puss!
 

Kommentarer
Från: Cordelia

Jättefin blogg!
Kolla gärna in min ;)

2013-01-03 @ 21:49:53
Blogg: http://cordelias.blogg.se
Från: Juni

Åh, Matilda, jag vill också <3

2013-01-04 @ 13:14:41
Blogg: http://junicarlstoft.se
Från: linnea

hej, hur kändes det att simma med delfiner? Skulle också vilja göra det! ;)

2013-01-04 @ 16:18:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

En dröm som har gått i uppfyllelse!

Hej! Det är inte så bra uppdatering här på bloggen när jag är borta förutom de tidsinställda inläggen som kommer upp varanan dag. Men jag hinner inte skriva om allt vi gör, igår så gjorde vi iaf något som jag alltid har velat göra.  
Vi badade med delfiner↓ 
På bilderna ser jag ut som en 6:åring, men det var så himla kul så jag var helt i min egna lilla värld. Jag vill helt klart göra det igen. Det dåliga är bara att det är så dyrt...
 
Sen när jag är hemma igen kommer ni nog att få se massor av bilder ifrån hela resan. Då kan ni se vad vi har haft för oss. Puss!
 

Kommentarer
Från: Cordelia

Jättefin blogg!
Kolla gärna in min ;)

2013-01-03 @ 21:49:53
Blogg: http://cordelias.blogg.se
Från: Juni

Åh, Matilda, jag vill också <3

2013-01-04 @ 13:14:41
Blogg: http://junicarlstoft.se
Från: linnea

hej, hur kändes det att simma med delfiner? Skulle också vilja göra det! ;)

2013-01-04 @ 16:18:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback