Inte lång tid kvar...

Hej! Idag så ska vi åka till Orlando igen. Det är inte många dagar kvar nu. På tisdag åker vi hem. Vi ska sitta i bilen först i 3 timmar till en rymdsak där dom har skjutit iväg raketer och sånt. Jag kommer inte ihåg nu vad det hette. Men när vi har varit där åker vi vidare i en halvtimme till hotellet i Orlando.

Juste även fast att jag inte har bloggat så mycket så har statistiken varit ganska så bra. Här om dagen tror jag att jag hade mitt rekord på unika besökare. Jag blir så glad när ni kommenterar och läser min blogg. Fortsätt så! Puss och kram nu måste jag packa :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Inte lång tid kvar...

Hej! Idag så ska vi åka till Orlando igen. Det är inte många dagar kvar nu. På tisdag åker vi hem. Vi ska sitta i bilen först i 3 timmar till en rymdsak där dom har skjutit iväg raketer och sånt. Jag kommer inte ihåg nu vad det hette. Men när vi har varit där åker vi vidare i en halvtimme till hotellet i Orlando.

Juste även fast att jag inte har bloggat så mycket så har statistiken varit ganska så bra. Här om dagen tror jag att jag hade mitt rekord på unika besökare. Jag blir så glad när ni kommenterar och läser min blogg. Fortsätt så! Puss och kram nu måste jag packa :)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback