Jag lever

Tjenare! Med det här inlägget vill jag berätta att flygresan gick bra hem, fast det var bara lite tråkigt. Jag tänkte också säga att jag lever så att ni vet. Jag vet att jag inte uppdaterade er om det när jag kom fram. Förlåt för det, men jag var så van vid att det skulle komma tidsinställda inlägg.
 
Nu kan jag berätta lite om vad som händer nu. Just nu ligger jag i min säng och ska kolla klart på julkalendern. Sedan ska jag sova. För ett tag sedan duschade jag och efter smörjde jag in mig med VS bodylotion som jag köpte i Florida. Man känner sig så fräsch efter att ha duschat och smörjt in sig tycker jag. Nu tänkte jag också fixa et tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon om jag inte orkar blogga. Det kommer att handla om vad jag har för planer och sånt där. Men ni får ha det bäst nu, puss!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Jag lever

Tjenare! Med det här inlägget vill jag berätta att flygresan gick bra hem, fast det var bara lite tråkigt. Jag tänkte också säga att jag lever så att ni vet. Jag vet att jag inte uppdaterade er om det när jag kom fram. Förlåt för det, men jag var så van vid att det skulle komma tidsinställda inlägg.
 
Nu kan jag berätta lite om vad som händer nu. Just nu ligger jag i min säng och ska kolla klart på julkalendern. Sedan ska jag sova. För ett tag sedan duschade jag och efter smörjde jag in mig med VS bodylotion som jag köpte i Florida. Man känner sig så fräsch efter att ha duschat och smörjt in sig tycker jag. Nu tänkte jag också fixa et tidsinställt inlägg som kommer upp imorgon om jag inte orkar blogga. Det kommer att handla om vad jag har för planer och sånt där. Men ni får ha det bäst nu, puss!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback