Nya naglar + tips

Nu tänkte jag visa er hur jag har gjort mina naglar idag. Ni behöver ju inte måla precis som jag, fast själva grunden osv kan ni se som ett litet bra tips. *Börja med att fila naglarna:
*Tryck ner nagelbanden, ta bort skräp under naglarna osv. (Jag andvänder de här verktygen):
*Smörj sedan in händerna och nagelbanden med handkräm, det spelar ingen roll vilken sort. (Om du gör det varje dag kommer dina naglar att bli starkare och "må bättre":
*Måla sedan naglarna med basecoat:
*Sedan målade jag mina naglar två gånger med ett lilaglittrigt nagellack:
*Ta sedan bort det nagellacket som kom utanför nageln med en corrector pen:
*Måla prickar på en nagel med en dottingtool:
*Måla sedan topcoat över alla naglarna så att det du målat håller längre:
*Resultatet för mig blev såhär:

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Nya naglar + tips

Nu tänkte jag visa er hur jag har gjort mina naglar idag. Ni behöver ju inte måla precis som jag, fast själva grunden osv kan ni se som ett litet bra tips. *Börja med att fila naglarna:
*Tryck ner nagelbanden, ta bort skräp under naglarna osv. (Jag andvänder de här verktygen):
*Smörj sedan in händerna och nagelbanden med handkräm, det spelar ingen roll vilken sort. (Om du gör det varje dag kommer dina naglar att bli starkare och "må bättre":
*Måla sedan naglarna med basecoat:
*Sedan målade jag mina naglar två gånger med ett lilaglittrigt nagellack:
*Ta sedan bort det nagellacket som kom utanför nageln med en corrector pen:
*Måla prickar på en nagel med en dottingtool:
*Måla sedan topcoat över alla naglarna så att det du målat håller längre:
*Resultatet för mig blev såhär:

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback