Planer för bloggen - Tidsinställt

Nu kom det till det här med att få bättre blogg.

Jag tänker ofta på vad jag ska blogga om och vad som kan få min blogg roligare. Oftast när jag inte har någon blogglust så fixar jag ihop en ny design med någon.För av ett nytt utseende blir jag ofta peppad till att blogga för att jag tycker att bloggen är så fin. Nu har jag tröttnat på min design och skulle gärna byta ut den så snabbt som möjligt. Helst vill jag ha en enkel vanlig design med en stor bild på mig och några mindre på ena sidan. Det ser iaf snyggt ut i min hjärna. Sedan tänker jag också försöka att göra mer videobloggar, outfits och tips. För det är 3 kategorier som har önskats att det ska komma mer av. Så det ska jag försöka att göra. 
Men vad vill ni se för videobloggar? När jag berättar om dagen, visar något eller liknande. Kommentera vad ni vill se! 

Så de planerna jag har med bloggen får ni här tydligare:
1. Ny design
2. Mer videobloggar, tips och outfits
3. Satsa mer för att få nya besökare
 
Om ni har tips och ideer så är det bara att kommentera vad ni vill så ska jag försöka att uppfylla era förslag.

Kommentarer
Från: Sara

Jag tycker att du ska göra de här videobloggarna:
1. Visa det du har köpt i Florida
2. Visa ditt rum
3. Göra en nagelvideo
4. Visa tips
Ps. Din blogg är jätte bra som den är också <3

2013-01-12 @ 15:23:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Planer för bloggen - Tidsinställt

Nu kom det till det här med att få bättre blogg.

Jag tänker ofta på vad jag ska blogga om och vad som kan få min blogg roligare. Oftast när jag inte har någon blogglust så fixar jag ihop en ny design med någon.För av ett nytt utseende blir jag ofta peppad till att blogga för att jag tycker att bloggen är så fin. Nu har jag tröttnat på min design och skulle gärna byta ut den så snabbt som möjligt. Helst vill jag ha en enkel vanlig design med en stor bild på mig och några mindre på ena sidan. Det ser iaf snyggt ut i min hjärna. Sedan tänker jag också försöka att göra mer videobloggar, outfits och tips. För det är 3 kategorier som har önskats att det ska komma mer av. Så det ska jag försöka att göra. 
Men vad vill ni se för videobloggar? När jag berättar om dagen, visar något eller liknande. Kommentera vad ni vill se! 

Så de planerna jag har med bloggen får ni här tydligare:
1. Ny design
2. Mer videobloggar, tips och outfits
3. Satsa mer för att få nya besökare
 
Om ni har tips och ideer så är det bara att kommentera vad ni vill så ska jag försöka att uppfylla era förslag.

Kommentarer
Från: Sara

Jag tycker att du ska göra de här videobloggarna:
1. Visa det du har köpt i Florida
2. Visa ditt rum
3. Göra en nagelvideo
4. Visa tips
Ps. Din blogg är jätte bra som den är också <3

2013-01-12 @ 15:23:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback