Varför jag inte uppdaterar bra...

 

Kommentarer
Från: Emma

Hej! Du sa ju att du inte behövde några tips, men jag skulle gärna vilja önska ett inlägg när du visar alla dina vs saker. Det skulle vara jätte kul att se någon gång. Kram <3

2013-01-22 @ 20:10:33
Från: Evelina

hejsan, jag undrar hur du lägger ut videos på din blogg, det funkar inte när jag gör det och har också blogg.se
Skulle vara tacksam för svar ;)

2013-01-25 @ 18:42:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Varför jag inte uppdaterar bra...

 

Kommentarer
Från: Emma

Hej! Du sa ju att du inte behövde några tips, men jag skulle gärna vilja önska ett inlägg när du visar alla dina vs saker. Det skulle vara jätte kul att se någon gång. Kram <3

2013-01-22 @ 20:10:33
Från: Evelina

hejsan, jag undrar hur du lägger ut videos på din blogg, det funkar inte när jag gör det och har också blogg.se
Skulle vara tacksam för svar ;)

2013-01-25 @ 18:42:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback