Är det fel på blogg.se?

Hej! På min dator så har själva raden under rubriken när man ska skriva inlägg försvunnit. Alltså den raden där man kan t.ex göra fet stil på texten osv... Det är jätte dåligt att det är så för att då när jag t.ex ska hoppa ner en rad så funkar inte det. Så snälla om någon av er också har blivit drabbade av det här lämna då gärna en kommentar och skriv det. Om ni också har löst problemet på något sätt berätta gärna hur. Om någon/några gör det så är du/ni jätte gullig(a)! Om ni inte förstod vad jag mena som var borta så är det saken jag har ringat in på bilden under:

Kommentarer
Från: Sara

På min dator så försvinner inte den utan där man väljer kategori, laddar upp bilder osv... Det är värre jag lovar :(

2013-03-07 @ 21:32:05
Från: Anna

Detta kanske låter lite dumt men testa att trycka på ändra redigerare längst ner. Du kanske redan har provate med men iaf:)

2013-03-08 @ 09:44:45
Blogg: http://annazplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Är det fel på blogg.se?

Hej! På min dator så har själva raden under rubriken när man ska skriva inlägg försvunnit. Alltså den raden där man kan t.ex göra fet stil på texten osv... Det är jätte dåligt att det är så för att då när jag t.ex ska hoppa ner en rad så funkar inte det. Så snälla om någon av er också har blivit drabbade av det här lämna då gärna en kommentar och skriv det. Om ni också har löst problemet på något sätt berätta gärna hur. Om någon/några gör det så är du/ni jätte gullig(a)! Om ni inte förstod vad jag mena som var borta så är det saken jag har ringat in på bilden under:

Kommentarer
Från: Sara

På min dator så försvinner inte den utan där man väljer kategori, laddar upp bilder osv... Det är värre jag lovar :(

2013-03-07 @ 21:32:05
Från: Anna

Detta kanske låter lite dumt men testa att trycka på ändra redigerare längst ner. Du kanske redan har provate med men iaf:)

2013-03-08 @ 09:44:45
Blogg: http://annazplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback