Nästan klar redigerad

Hej, igår spelade jag in en video när jag gjorde en ny nageldesign som jag kom på själv. Färgerna passar perfekt till våren. Jag är nästan klar med redigeringen av videon så jag tror att videon kommer upp senare idag, alltså ikväll. Men jag är ju inte så bra på att göra videos så den blir ju inte helt perfekt, hehe.

Nu är jag på väg till Nacka för att min mamma behövde köpa några saker. Om jag köper något så kan jag lägga upp det sen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem. Det ända jag vet är att jag ska redigera klart videon. Jag bloggar mer senare, puss!
- solen lös för starkt på bilden ;) (ingen effekt!)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Nästan klar redigerad

Hej, igår spelade jag in en video när jag gjorde en ny nageldesign som jag kom på själv. Färgerna passar perfekt till våren. Jag är nästan klar med redigeringen av videon så jag tror att videon kommer upp senare idag, alltså ikväll. Men jag är ju inte så bra på att göra videos så den blir ju inte helt perfekt, hehe.

Nu är jag på väg till Nacka för att min mamma behövde köpa några saker. Om jag köper något så kan jag lägga upp det sen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer hem. Det ända jag vet är att jag ska redigera klart videon. Jag bloggar mer senare, puss!
- solen lös för starkt på bilden ;) (ingen effekt!)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback