Outfit + små prat

Idag hade jag på mig ett par jeans från Hollister, stickad tröja från H&M, vinterjacka, rosa uggs och en svart Michael Kors väska.

Efter skolan så åkte jag hem och träffade mina föräldrar som kom hem idag, kollade lite på tv och så har jag gjort en SO läxa. Föresten så vill jag också säga att jag vet att min uppdatering är dålig men det är för att jag har annat för mig som är viktigare. Det är mycket som jag behöver hinna med att göra och tyvärr så måste bloggen komma efter det andra sakerna. På lov och helger blir det bäst uppdatering. Men jag vill ändå att ni ska fortsätta att kolla in min blogg lika mycket som ni gör, för då blir jag mer taggad till att blogga bättre. Rätt var det är så kommer det bli bra uppdatering. Så ni måste hålla utkik! Älskar er alla som läser, puss!


Kommentarer
Från: ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

2013-03-19 @ 21:40:25
Blogg: http://aliciafranzen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Outfit + små prat

Idag hade jag på mig ett par jeans från Hollister, stickad tröja från H&M, vinterjacka, rosa uggs och en svart Michael Kors väska.

Efter skolan så åkte jag hem och träffade mina föräldrar som kom hem idag, kollade lite på tv och så har jag gjort en SO läxa. Föresten så vill jag också säga att jag vet att min uppdatering är dålig men det är för att jag har annat för mig som är viktigare. Det är mycket som jag behöver hinna med att göra och tyvärr så måste bloggen komma efter det andra sakerna. På lov och helger blir det bäst uppdatering. Men jag vill ändå att ni ska fortsätta att kolla in min blogg lika mycket som ni gör, för då blir jag mer taggad till att blogga bättre. Rätt var det är så kommer det bli bra uppdatering. Så ni måste hålla utkik! Älskar er alla som läser, puss!


Kommentarer
Från: ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

2013-03-19 @ 21:40:25
Blogg: http://aliciafranzen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback