Så ledsen

Hej, gud vad jag suger.Jag klarar ju inte av att blogga bra varje dag. Men de här dagarna när jag inte har bloggat så har jag faktiskt en anledning varför. Min syrra har inte varit hemma och då tog hon med sig sin dator och det är hennes jag alltid bloggar ifrån. För min funkar inte så bra :( Jag har verkligen tjatat på henne om att hon inte skulle ha med sig den men så blev det. Så idag hämtade jag upp den och jag hoppas att hon ska vara hemma så att jag kan blogga mycket. Det kommer nog också att bli ännu bättre bloggning sen för vi ska köpa en till dator som jag kan använda, så det kommer att bli kul! Alldelles strax kommer det iallafall upp några bilder som jag och Juni har tagit förra veckan. Fortsätt läs min blogg, puss!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Så ledsen

Hej, gud vad jag suger.Jag klarar ju inte av att blogga bra varje dag. Men de här dagarna när jag inte har bloggat så har jag faktiskt en anledning varför. Min syrra har inte varit hemma och då tog hon med sig sin dator och det är hennes jag alltid bloggar ifrån. För min funkar inte så bra :( Jag har verkligen tjatat på henne om att hon inte skulle ha med sig den men så blev det. Så idag hämtade jag upp den och jag hoppas att hon ska vara hemma så att jag kan blogga mycket. Det kommer nog också att bli ännu bättre bloggning sen för vi ska köpa en till dator som jag kan använda, så det kommer att bli kul! Alldelles strax kommer det iallafall upp några bilder som jag och Juni har tagit förra veckan. Fortsätt läs min blogg, puss!
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback