Svar på tal

Innan jag slutade blogga ett tag så fick jag några kommentarer som jag tycker var ganska viktiga att svara på, så förlåt för att det tog lång tid innan ni fick svar på era frågor. Det är ju massor av andra kommentarer också som jag inte svarar på men de här kändes viktigast. De andra var mer gulliga kommentarer. Men bara så ni vet så läser jag de andra också och blir jätte glad för andra kommentarer också! Fortsätt att kommentera! Här är frågorna och svaren.
 
Q: Vad kostade uggsen?
A: De ljusvita kostade ca 600 och de rosa kostade ca 700 (i usa alltså).
 
Q: Hejsan, jag undrar hur du lägger ut videos på din blogg, det funkar inte när jag gör det och har också blogg.se. Skulle vara tacksam för svar ;)
A: Hej, jag lägger ut mina videos via en sida/app på mobilen som heter http://www.videofy.me/. När du har skapat ett konto där (som är gratis) så gör du en video och publicerar den. Sen är det bara att kopiera embed koden och klistra in den när du gör inlägg på din blogg. Om du inte förstod hur du gör så kan du söka upp det på youtube. 
 
Q: Vart ligger Punk Shop nånstans? Haha efter men vill verkligen köpa nitar till mina Levi's shorts, men har inte hittat några :( Snälla svara i inlägg? Kram
A: Punk Shop ligger på Sergelakaden mittimot macdonalds. (ca 5 minuter ifån gallerian). Kram!
 
Q: Har en likadan väska sån som är högst upp altså den från HM. vilken färg är din inuti? har din nitar under själva väskan? taxam för svar..
A: Min väska har inte nitar under väskan. Nitarna går bara ner långt ner på kanten. Jag tror att min är röd inuti.
 
Q: Kan inte du ha en bloppis eller så med lite av kläderna sen?
A: Nä tyvärr det kan jag inte jag orkar inte hålla på och skicka eller möta upp folk som vill köpa. Men jag ska bara sicka bilder till en av mina kompisar som var intresserad. Men folk som inte känner mig får tyvärr inte köpa :(
 

Kommentarer
Från: Anna

Hej, vilken fin blogg du har:)
Jag lottar ut Veckans blogg på min blogg, var gärna med:)
Ledsen om du inte gillar reklam.

2013-03-11 @ 21:53:36
Blogg: http://annazplace.blogg.se
Från: Anna

Kul att du är med:)
Visst, det kan jag göra:)

2013-03-11 @ 22:13:59
Blogg: http://annazplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Svar på tal

Innan jag slutade blogga ett tag så fick jag några kommentarer som jag tycker var ganska viktiga att svara på, så förlåt för att det tog lång tid innan ni fick svar på era frågor. Det är ju massor av andra kommentarer också som jag inte svarar på men de här kändes viktigast. De andra var mer gulliga kommentarer. Men bara så ni vet så läser jag de andra också och blir jätte glad för andra kommentarer också! Fortsätt att kommentera! Här är frågorna och svaren.
 
Q: Vad kostade uggsen?
A: De ljusvita kostade ca 600 och de rosa kostade ca 700 (i usa alltså).
 
Q: Hejsan, jag undrar hur du lägger ut videos på din blogg, det funkar inte när jag gör det och har också blogg.se. Skulle vara tacksam för svar ;)
A: Hej, jag lägger ut mina videos via en sida/app på mobilen som heter http://www.videofy.me/. När du har skapat ett konto där (som är gratis) så gör du en video och publicerar den. Sen är det bara att kopiera embed koden och klistra in den när du gör inlägg på din blogg. Om du inte förstod hur du gör så kan du söka upp det på youtube. 
 
Q: Vart ligger Punk Shop nånstans? Haha efter men vill verkligen köpa nitar till mina Levi's shorts, men har inte hittat några :( Snälla svara i inlägg? Kram
A: Punk Shop ligger på Sergelakaden mittimot macdonalds. (ca 5 minuter ifån gallerian). Kram!
 
Q: Har en likadan väska sån som är högst upp altså den från HM. vilken färg är din inuti? har din nitar under själva väskan? taxam för svar..
A: Min väska har inte nitar under väskan. Nitarna går bara ner långt ner på kanten. Jag tror att min är röd inuti.
 
Q: Kan inte du ha en bloppis eller så med lite av kläderna sen?
A: Nä tyvärr det kan jag inte jag orkar inte hålla på och skicka eller möta upp folk som vill köpa. Men jag ska bara sicka bilder till en av mina kompisar som var intresserad. Men folk som inte känner mig får tyvärr inte köpa :(
 

Kommentarer
Från: Anna

Hej, vilken fin blogg du har:)
Jag lottar ut Veckans blogg på min blogg, var gärna med:)
Ledsen om du inte gillar reklam.

2013-03-11 @ 21:53:36
Blogg: http://annazplace.blogg.se
Från: Anna

Kul att du är med:)
Visst, det kan jag göra:)

2013-03-11 @ 22:13:59
Blogg: http://annazplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback