Täby centrum

Hej! Idag vid halv 12 så åkte jag och mina föräldrar till Täby centrum. Fast pappa åkte iväg och åkte skidor. Så jag och mamma gick och kollade lite. Vi han dock bara med två affärer för att pappa ville inte vänta efter att han hade åkt skidor. Men vi var inne i affärerna väldigt länge. När pappa kom åt vi lunch och nu sitter jag i bilen på väg hem. Jag fick iallafall med mig några saker hem, fast lite kanske jag ska få i födelsedagspresent/namnsdagspresent.Det som jag väljer att få nu kan ni få se senare. Iallafall när jag kommer hem ska jag nog städa lite i mitt rum. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Täby centrum

Hej! Idag vid halv 12 så åkte jag och mina föräldrar till Täby centrum. Fast pappa åkte iväg och åkte skidor. Så jag och mamma gick och kollade lite. Vi han dock bara med två affärer för att pappa ville inte vänta efter att han hade åkt skidor. Men vi var inne i affärerna väldigt länge. När pappa kom åt vi lunch och nu sitter jag i bilen på väg hem. Jag fick iallafall med mig några saker hem, fast lite kanske jag ska få i födelsedagspresent/namnsdagspresent.Det som jag väljer att få nu kan ni få se senare. Iallafall när jag kommer hem ska jag nog städa lite i mitt rum. Puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback