It's my birthday today!

Idag fyller jag år. Jag har haft en jätte bra dag och fått fina presenter. Hela min familj har också ätit middag på Jensen's Bøfhus. Åt så mycket så att min mage värker, haha.

Ett plus för idag är att det inte var skola idag. Istället hade vi ett dagsverk som min skola har varje år. Man jobbar och sedan får man ca 200kr av den man jobbar åt. Pengarna går sedan till barn som t.ex. ska kunna få gå i skolan.
Jag var på min mammas jobb och hade det väldigt kul.

Nu ska jag kolla på Biggest Loser med mamma. Puss!


Kommentarer
Från: Julia

Visa dina presenter

2013-05-22 @ 22:02:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

It's my birthday today!

Idag fyller jag år. Jag har haft en jätte bra dag och fått fina presenter. Hela min familj har också ätit middag på Jensen's Bøfhus. Åt så mycket så att min mage värker, haha.

Ett plus för idag är att det inte var skola idag. Istället hade vi ett dagsverk som min skola har varje år. Man jobbar och sedan får man ca 200kr av den man jobbar åt. Pengarna går sedan till barn som t.ex. ska kunna få gå i skolan.
Jag var på min mammas jobb och hade det väldigt kul.

Nu ska jag kolla på Biggest Loser med mamma. Puss!


Kommentarer
Från: Julia

Visa dina presenter

2013-05-22 @ 22:02:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback