☆Nail inspo☆

Mina 1D naglar har precis försvunnit. Det är bara några små fläckar kvar, och vem vill ha det på naglarna? Inte jag iallafall. Så imorgon tror jag att jag ska måla om mina naglar till någon ny design. Därför kände jag att jag behövde lite inspiration till vad jag kan måla. Så jag gjorde ett litet nagelcollage. 
 
Min favorit av dessa små söta naglar är nog den längst upp till höger. Alltså de naglar som håller i det blå essie nagellacket. Vilken är eran favorit av de här naglarna?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

☆Nail inspo☆

Mina 1D naglar har precis försvunnit. Det är bara några små fläckar kvar, och vem vill ha det på naglarna? Inte jag iallafall. Så imorgon tror jag att jag ska måla om mina naglar till någon ny design. Därför kände jag att jag behövde lite inspiration till vad jag kan måla. Så jag gjorde ett litet nagelcollage. 
 
Min favorit av dessa små söta naglar är nog den längst upp till höger. Alltså de naglar som håller i det blå essie nagellacket. Vilken är eran favorit av de här naglarna?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback