Skip the bad hair days

Jag tänkte tipsa er om en hår olja som verkligen funkar i alla lägen, även fast att du har en bad hair day. Hur än ditt hår ser ut. Är det frissigt, ruffsigt, sträft eller något annat som gör håret mindre fint? Det ända som då behövs är en liten klick Moroccan oil. Ett extra plus som oljan har är att den luktar väldigt gott!
Här är några frågor som ni kanske undrar om oljan:
 
 
Vad gör den?
Oljan gör så att ditt hår blir lent och fint hela dagen. 
 
Vart kan man hitta den?
Oljan finns att köpa på t.ex. Åhlens. Jag vet inte exakta priset, men tror att den kan kosta några hundralappar.
 
Är den värd priset?
Den är verkligen värd priset. Oljan räcker hur länge som helst eftersom att man bara behöver ta lite i håret. Jag köpte min i Usa i vintras och det syns knappt att den är använd. Ändå använder fyra personer den i min familj. 
 
Hur applicerar man den i håret?
Det är super enkelt att applicera oljan i håret. Det ända som behövs göra är att klicka ut en liten klutt olja på fingertopparna. Sedan kan man gnugga in oljan lite på fingrarna så att oljan kommer överallt i håret. Sedan gnuggar och drar man in oljan mest i topparna på håret. Men man kan även dra lite olja uppe på håret om det behövs. Sedan är det klart och istället för att man har en bad hair day så har man fått en good hair day, hahah!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Skip the bad hair days

Jag tänkte tipsa er om en hår olja som verkligen funkar i alla lägen, även fast att du har en bad hair day. Hur än ditt hår ser ut. Är det frissigt, ruffsigt, sträft eller något annat som gör håret mindre fint? Det ända som då behövs är en liten klick Moroccan oil. Ett extra plus som oljan har är att den luktar väldigt gott!
Här är några frågor som ni kanske undrar om oljan:
 
 
Vad gör den?
Oljan gör så att ditt hår blir lent och fint hela dagen. 
 
Vart kan man hitta den?
Oljan finns att köpa på t.ex. Åhlens. Jag vet inte exakta priset, men tror att den kan kosta några hundralappar.
 
Är den värd priset?
Den är verkligen värd priset. Oljan räcker hur länge som helst eftersom att man bara behöver ta lite i håret. Jag köpte min i Usa i vintras och det syns knappt att den är använd. Ändå använder fyra personer den i min familj. 
 
Hur applicerar man den i håret?
Det är super enkelt att applicera oljan i håret. Det ända som behövs göra är att klicka ut en liten klutt olja på fingertopparna. Sedan kan man gnugga in oljan lite på fingrarna så att oljan kommer överallt i håret. Sedan gnuggar och drar man in oljan mest i topparna på håret. Men man kan även dra lite olja uppe på håret om det behövs. Sedan är det klart och istället för att man har en bad hair day så har man fått en good hair day, hahah!
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback