this or that - random tag

Jag hinner inte göra något annat inlägg för att jag ska kolla på tv. Så det får bli en liten tag för detta inlägg.

Vatten/Mjölk: Vatten
Saft/Juice:
Saft
Läsk/Loka:
Läsk
Djur/Människor:
Människor
Katt/Hund:
Hund
Sommar/Vinter:
SOMMAR
Sol/Regn:
SOL
Dator/Mobil:
Mobil
Frukt/Bär:
Beror på
Gina Tricot/Bikbok:
Kan inte välja, ibland har ena finare kläder och ibland andra
Myskväll/Utekväll:
Beror på humör
Levande ljus/Lampor:
Levande ljus är mysigast, men lampor oftast
Blond/Brunett:
JAG brunett, andra får ha som de vill
Arbetslös/Jobb:
Hahah, gissa!...
Sminkad/Osminkad:
Sminkad när jag träffar folk, men hemma osminkad

FUUUUL BILD, MEN BEHÖVDE EN BILD FORT!...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

this or that - random tag

Jag hinner inte göra något annat inlägg för att jag ska kolla på tv. Så det får bli en liten tag för detta inlägg.

Vatten/Mjölk: Vatten
Saft/Juice:
Saft
Läsk/Loka:
Läsk
Djur/Människor:
Människor
Katt/Hund:
Hund
Sommar/Vinter:
SOMMAR
Sol/Regn:
SOL
Dator/Mobil:
Mobil
Frukt/Bär:
Beror på
Gina Tricot/Bikbok:
Kan inte välja, ibland har ena finare kläder och ibland andra
Myskväll/Utekväll:
Beror på humör
Levande ljus/Lampor:
Levande ljus är mysigast, men lampor oftast
Blond/Brunett:
JAG brunett, andra får ha som de vill
Arbetslös/Jobb:
Hahah, gissa!...
Sminkad/Osminkad:
Sminkad när jag träffar folk, men hemma osminkad

FUUUUL BILD, MEN BEHÖVDE EN BILD FORT!...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback