3-åriga tvillingar

Hej! Idag så hade vi idrott som sista ämnet. Vi hade idrott nere på ip och hade friidrott. Vilket innebar att vi skulle springa 800 meter både som uppvärmning och i slutet av lektionen. Vi skulle också kasta kula, hoppa längd hopp, hoppa höjdhopp och springa 60 meter. Jag gillar inte att springa och sånt. Så jag tycker att det är lite jobigt att göra det inför mina kompisar och andra. Men det gick iallafall bra. Min favorit gren inom friidrott är nog höjdhopp. Det gillar jag nog mest för att jag oftast lyckas hoppa över ribban. 

 

Efter skolan så åkte jag hem och kollade på tv och åt middag. Efter middagen så åkte jag och min syrra moppe till affären och köpte lite saker. När vi kom hem igen så gick jag ut för att jag skulle hoppa studsmatta. Men då ser mina grannar mig som är på sin studsmatta och ropar och frågar om jag vill komma och hoppa hos dom. De är liksom 3 år så det var jätte gulligt av dom att de frågade mig, hehe. Jag gick iallafall dit och hoppade med dom i ungefär en timma. Men vi hoppade inte bara, utan vi lekte typ spök kurragömma eller vad de nu kallade det. Det var faktiskt rätt så kul att leka med de ett tag. Åh juste när jag skulle gå hem sa en av de "Tilda det var kul att du ville komma, du kanske vill komma en annan dag också?". Haha lät så himla gulligt när han sa det. Om  jag inte sa det så är mina grannar tvillingar och båda är super gulliga 3 åringar. 

 
Nu ska jag kolla på tv, så jag hinner inte skriva mer nu. Puss!

 

 

 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

3-åriga tvillingar

Hej! Idag så hade vi idrott som sista ämnet. Vi hade idrott nere på ip och hade friidrott. Vilket innebar att vi skulle springa 800 meter både som uppvärmning och i slutet av lektionen. Vi skulle också kasta kula, hoppa längd hopp, hoppa höjdhopp och springa 60 meter. Jag gillar inte att springa och sånt. Så jag tycker att det är lite jobigt att göra det inför mina kompisar och andra. Men det gick iallafall bra. Min favorit gren inom friidrott är nog höjdhopp. Det gillar jag nog mest för att jag oftast lyckas hoppa över ribban. 

 

Efter skolan så åkte jag hem och kollade på tv och åt middag. Efter middagen så åkte jag och min syrra moppe till affären och köpte lite saker. När vi kom hem igen så gick jag ut för att jag skulle hoppa studsmatta. Men då ser mina grannar mig som är på sin studsmatta och ropar och frågar om jag vill komma och hoppa hos dom. De är liksom 3 år så det var jätte gulligt av dom att de frågade mig, hehe. Jag gick iallafall dit och hoppade med dom i ungefär en timma. Men vi hoppade inte bara, utan vi lekte typ spök kurragömma eller vad de nu kallade det. Det var faktiskt rätt så kul att leka med de ett tag. Åh juste när jag skulle gå hem sa en av de "Tilda det var kul att du ville komma, du kanske vill komma en annan dag också?". Haha lät så himla gulligt när han sa det. Om  jag inte sa det så är mina grannar tvillingar och båda är super gulliga 3 åringar. 

 
Nu ska jag kolla på tv, så jag hinner inte skriva mer nu. Puss!

 

 

 

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback