Två snabba

Jag såg att jag hade fått två frågor som jag tycker är ganska så viktiga att svara på. Så detta är två
snabba svar.
 
Q: Var redigerar du dina videos?:)

A: Om du menar när jag har olika slags effekter, ingångar och sånt så brukar jag redigera i ett program som heter Imovie. Det programmet finns på mac datorer. Men på vissa videos har jag bara ett vanligt filter på videofy. Videofy finns att ladda ner som app på t.ex. iphones, men det finns även som en vanlig sida på internett. Klicka på videofy bilden för att komma till sidan.
 
                               Imovie:                                                              Videofy:      
               
 
 
 
 
Q: Gud va fint du fotar. Vad har du för kamera? Kramar
A: Först och främst, tack så mycket! Jag har en kamera som heter Nikon D3100. Kramar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Två snabba

Jag såg att jag hade fått två frågor som jag tycker är ganska så viktiga att svara på. Så detta är två
snabba svar.
 
Q: Var redigerar du dina videos?:)

A: Om du menar när jag har olika slags effekter, ingångar och sånt så brukar jag redigera i ett program som heter Imovie. Det programmet finns på mac datorer. Men på vissa videos har jag bara ett vanligt filter på videofy. Videofy finns att ladda ner som app på t.ex. iphones, men det finns även som en vanlig sida på internett. Klicka på videofy bilden för att komma till sidan.
 
                               Imovie:                                                              Videofy:      
               
 
 
 
 
Q: Gud va fint du fotar. Vad har du för kamera? Kramar
A: Först och främst, tack så mycket! Jag har en kamera som heter Nikon D3100. Kramar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback