Svar på tal och lite om dagen




Felicia om Ni får se bilderna hemma...:
Hoppas att traktorn börjar funka. Kram!<3
Det gjorde den, vi löste problemet!
Kram <3
IP: 85.225.74.91
06 Augusti, 15:50
Sofia om Tips, iphone app:
Kul att du är med :D
allt bra idag? :)
Allt är bara bra tack :)
IP: 83.252.122.47
06 Augusti, 13:15

Hej!
Vi fick somsakt igång traktorn (^läs över annars^). Felet var att det behövde bytas någon sak, kommer inte ihåg vad det heter och sen så läckte det lite disel så vi fixade till det. Eller inte jag men pappa. Så när allt var klart så satte vi på en gammal kärra bakom tarktorn. Då så körde pappa traktorn och jag, Emelie och farfar satt i kärran där bak. Vi åkte iväg upp till skogen, upp för en ganska brant backe. Så det var lite läskigt för hela kärran lutade och vinglade lite. Men det gick bra. Sen så vände vi om och stannade traktorn. Så gick vi av och letade lite kantareller. Vi hittade ganska många faktiskt. Men nu sak vi äta så ni får ha det bra så länge :)
- Hinner inte ladda upp bild :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
♡matildaolsson.blogg.se -

Svar på tal och lite om dagen




Felicia om Ni får se bilderna hemma...:
Hoppas att traktorn börjar funka. Kram!<3
Det gjorde den, vi löste problemet!
Kram <3
IP: 85.225.74.91
06 Augusti, 15:50
Sofia om Tips, iphone app:
Kul att du är med :D
allt bra idag? :)
Allt är bara bra tack :)
IP: 83.252.122.47
06 Augusti, 13:15

Hej!
Vi fick somsakt igång traktorn (^läs över annars^). Felet var att det behövde bytas någon sak, kommer inte ihåg vad det heter och sen så läckte det lite disel så vi fixade till det. Eller inte jag men pappa. Så när allt var klart så satte vi på en gammal kärra bakom tarktorn. Då så körde pappa traktorn och jag, Emelie och farfar satt i kärran där bak. Vi åkte iväg upp till skogen, upp för en ganska brant backe. Så det var lite läskigt för hela kärran lutade och vinglade lite. Men det gick bra. Sen så vände vi om och stannade traktorn. Så gick vi av och letade lite kantareller. Vi hittade ganska många faktiskt. Men nu sak vi äta så ni får ha det bra så länge :)
- Hinner inte ladda upp bild :(

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback